مراکز خرید استانبول
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز خرید گالریا استانبول

مرکز خرید گالریا استانبول در دهه 80 میلادی در جاده ساحلی منطقه آتاکوی ساخته و در اول اکتبر 1987 افتتاح شد.این مرکز خریداولین مجتمع تجاری مدرن و به سبک اروپایی ترکیه است و دارای 4 طبقه می باشد که 2 طبقه  آن  مرکز خرید با حدود130 مغازه است و در  2 طبقه دیگر آن رستورانها و امکانات تفریحی و ورزشی وجود دارد. انواع فروشگاه های الکتریکی و فروشگاه های پوشاک و کیف و کفش  در این مرکز وجود دارد که مردم و مسافران تور استانبول می توانند از آن ها خرید کنند.این مرکز خریددر سال 1990 به عنوان برجسته ترین  مرکز خرید جهان برگزیده شد . 

 

_خرید_گالریا.png

_خرید_گالریا.jpg

 

مرکز خرید آک استانبول :

مرکز خرید آک برنده جایزه بهترین مرکز خرید در استانبول می باشد در سال 1995 شورای بین المللی مراکز خرید(ICSC)،آک مرکز را به عنوان بهترین مرکز خرید در اروپا،برگزیدند.در سال 1996 ،فرشگاه بزرگ آک مرکز،توسط(ICSC)،به عنوان بهترین مرکز خرید در سراسر دنیا شناخته شد . مرکز خرید آک در استانبول با 246 فروشگاه، بهترین و معروف ترین مارک های لباس زنانه و مردانه،پوشاک بچگانه،اسباب بازی ، لوازم التحریر،وسایل ورزشی،کفش و سوغاتی های ارزان و مناسب،عابر بانک ، رستوران های متعدد و... را برای گردشگران تور استانبول به فروش می رساند.

_خرید_آک_استانبول.jpg

 

فروشگاه آدرس استانبول :

فروشگاه آدرس استانبول نخستین فروشگاه در زمینه دکوراسیون منزل است که توسط یکی از بزرگ ترین معمار ها طراحی شده که در ساخت آن از ستون های شیشه ای لوکس استفاده شده است.در این مرکز خرید انواع لوازم دکوراسیون منزل به شکلی کاملا زیبا چیدمان شده و به فروش می رسند. مسافران تور استانبول میتوانند در چیدمان بینظیر این فروشگاه به تماشای مدرن ترین دکوراسیون منازل پرداخته وبهترین خرید را داشته باشند.

 

_آدرس_استانبول.png

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول نوروز 95





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,بازارهای استانبول,پاساژهای استانبول,بهترین مراکز خرید استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: